Friday, November 8, 2013

: Sebulan Berlalu Begitu Sahaja

: Hari ini 9 November 2013
Ini bermakna sebulan jugaklah aku memerap kat rumah bercuti.. hehehe.. Berat badan pun dah naik.
Yelah, dekat rumah, aku online twitter, FB, Instagram, Wechat, dan sewaktu dengannya lah. Pendek kata Masa memang aku buangkan kat dunia maya ini.. hahahaha.
Sebagai salah seorang peminat K-pop juga, aku memang layan habis semua drama korea, Master Sun lah, The Heirs lah, That winter the wind blows lah, Pendek kata Masa memang aku buangkan kat dunia korea. hahaha

Sebenarnya cuti ini, aku ada plan nak cuti. Tapi akibat perangai aku yang suka menangguh-nangguh ini, aku jadilah penganggur separuh masa di rumah selain menjadi PA mak aku kat rumah^^.. hehehe. Nak dijadikan  cerita juga, result aku pun dah keluar. Alhamdulillah, semuanya lulus sahaja. walau aku harap sangat nak dekan. Mungkin bukan rezeki aku kot semester ini, jadi aku kenalah berusaha lebih untuk semester depan iaitu semester terakhir aku...Waaa seram lak aku jadi senior semester depan.. hahaha

Apa lagi aku nak cakap ek, haaaaaa....
Time Piala Malaysia 2013 hari tu, memang pergh best^^.. Aku konfirmlah peminat tegar NGAP SAYOT!! Encang Sarawak Encang^^.. Walaupun just masuk semi final je, takpe.. aku tetap bersyukur sebab sarawak di antara negeri yang dah lama tak tunjukkan belangnya. Congrats untuk Pahang sebab Juara hari tu. Sebagai peminat bola, mustahillah aku xda apa-apa sebagai kenangan kan..^^ so, disebabkan itu, aku ada ambiklah gambar yang kureng tapi bersemangat waja. AHAHA

Ni namanya semangat Ngap Sayot, gmbr diambik sewaktu Semi Final Sarawak vs Pahang ^^

Baiklah, aku rasa setakat ini jelah mampu aku tulis. Sebenarnya, tujuan utama aku menulis hari ini pun sebab aku BOSAN!!! ^^ hehehe..

Assalammualaikum ^^

No comments:

Post a Comment