Tuesday, December 31, 2013

Last Day 2013 ^^

: 31 Disember 2013, Jam 10:39

Tup tap tup tap tup tap.. Dah hari terakhir untuk tahun 2013.. Waaaa!! Sepanjang tahun ini, biasalah ada suka dan duka yang kita tempuh^^. Dan untuk tahun ini juga, aku kembali aktif kat blog^^. Sepanjang tahun 2013, macam- macam pengalaman yang aku peroleh, dan sememangnya aku akui ianya sangat mematangkan aku.  Setiap perkara membuat aku sedar yang sememangnya putaran roda dunia akan tetap kembali kepada kita walau bagaimana keadaan sekalipun. Eh, macam puitis sangatlah pulak... AHAKSS..

Aku tahu tiada siapa baca blog aku ni, lebih-lebih lagi aku tiada INTERESTING post pun. Hehehe.. Tapi bukanlah tujuan nak Famous ke or Terkenal ke. Bagi aku , blog tempat nak luahkan perasaan. Bukan nak cari keuntungan atau apa-apalah.. Facebook, Twitter, Instagram semua aku sengaja publickan tapi untuk blog aku tak nak uar-uarkan sangat sebab aku akan malu sangat sangat sangat kalau-kalau ada geng-geng baca blog ni^^.. Nanti semua konfim nak ejekkan aku^^ hahahaha..

Oklah, memandangkan ini adalah hari terakhir untuk 2013, nak kongsikan moment yang aku happy^^
Gambar time bahagia^^ & diet sikit hehehe

Gathering dengan Family^^ The Best Moment in my life ^^

Memandangkan korang sendiri nampak Pakaian lautan Biru^^ Nie Time AidilFitri hari tu^^ Mak memang suka sangat sedondon-dondon nie^^


This is my friends^^ hanya ni je gambar geng-geng dalam laptop, semua ada kat handphone. Malas pulak rasanya nak transfer^^ takpelah.. Yan penting ini antara manusia-manusia yang mengembirakan tahun 2013 aku^^
Opppppssss!! Hahaha.. Shhhhh.. siapa kenal jangan bising^^ Just describe him as my crush ok^^. Obviously, he don't know about I am into him^^ Hanya suka dari jauh tak lebih atau tak kurang dari itu ek^^ hahaha

Walau apa-apa pun^^ Selamat Tahun Baru 2014!!^^  Ingat, ambilah segala kebaikan 2013 dan bawakan ke 2014 tapi tinggalkan yang keruh itu di 2013 dan buatlah azam baru 2014.^^ 

Azam tahun baru aku?????
Biarlah aku seorang je yang tahu ek^^


Assalammualaikumwarahmatullahirwabaruhkatuh^^

Bye-Bye 2013, Welcome 2014^^



No comments:

Post a Comment